bambi

Mina recept

Ja, alla mina recept är ju samlade under kategorin recept. Där finns några av mina absoluta favoritrecept och några som jag tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet är:

Cookiebrownies - det godaste jag någonsin bakat tror jag! Ni får inte missa dessa!!!!

Fyllda cannelloni - godaste maträtten som finns!

Maräng- och sockerkaksbotten - perfekta tårtan för kalaset!

Quesadillas - godaste alternativet till fredagstacosen!

Filmjölkslimpa - mitt favoritbröd!

Chocolate chip brownies - inte så fy skam dom heller!  ;)




Idag håller jag på och testar lite julgodis-recept som kommer senare! Det doftar verkligen JUL här hemma just nu  ;)

#1 - Jenny

hehe ja sant. Äääälskar dr pepper! Har varit fast sen jag smaka det första gången ;) O twinkies e man ju allt lite sugen på att testa.

Får försöka göra egna, som Emily gör till Rory i ett avsnitt av Gilmore Girls ;D

Har du planer på att åka över nån gång? Var i USA bodde ni egentligen? :P

/Jenny

#2 - caroline

Cookiebrownie var underbart goda! Sitter och smaskar på en bit nu! :)

#3 - Apan satt i granen

Mmmm vad gott. Då kanske jag ska dra förbi en repa efter dagislämning och provsmaka imorgon. :)