bambi

Odd Molly känsla hos KappAhl


Kofta med knytband, påminner den inte lite om Lovely Knit?


722751
Tunika/klänning i 100% bomull. 299 kr.

676635
Kjol med broderad ros på rumpan. 299 kr.

#1 - Carro

Vilka fina, tack för tipsen =)

#2 - Anna - Mamma till Emilia

Den tunikan köpte jag för några dagar sedan, tyckte den var så fin och väldigt skön =)

Inte för att göra ngn reklam men du som ör chokladälskare, gå in i min blogg och kika på Camillas godismuffins, ngt som jag tror du hade tyckt om! =)

#3 - Norea

De började med denna kollektionen förra vintern tror jag och den heter "Happy kollektion". Den finns både på damavd och XLNT. Jag älskar verkligen och köper de flesta av dessa fina Odd Molly-inspirerade kläderna till överkomliga priser!

De har så många fina plagg, dock gillar jag inte höstens kollektion med kombination med olika djurmönster så mycket. Men de fina tunikorna/klänningarna utan djurmönster älskar jag. Vill ha de flesta!

#4 - diana

Åå den kjolen var riktig fin, får nog gå dit i dag och titta lite. Har aldrig varit förtjust i deras kläder men nu...kanske :)

#5 - Anonym

kappahls designers har tyvärr inga egna ideer utan "snor" från kända märken.



Jag hittade liksom du ett antal Odd molly-look a likes...................liakså på barnavdelningne flertal MOLO likande, På dam flertal Desigual-liknande.............................jag tycker det är så trist! Skaffa egna ideer KappAhl! Fy skäms!

#6 - Anonym

kappahls designers har tyvärr inga egna ideer utan "snor" från kända märken.



Jag hittade liksom du ett antal Odd molly-look a likes...................liakså på barnavdelningne flertal MOLO likande, På dam flertal Desigual-liknande.............................jag tycker det är så trist! Skaffa egna ideer KappAhl! Fy skäms!

#7 - Emma

Snygg kjol den vill jag ha ...

#8 - Randi

Hei, flott at du reklamerer også for andre merker enn Odd Molly. Jeg ble i hvert fall inspirert til å besøke Kappahl i dag, og fant noen lekre kjoler(kledninger/tunikaer). Enig med deg som ikke liker de med dyremønster. De hadde rotete mønster.

#9 - Martina

Åh Odd Molly till Kappahl-priser ;-)

#10 - Randi

Hei, jeg var innom Kappahl i går, lørdag. Jeg hadde fått en SMS fra dem med 25% rabatt. Fant to nydelige strikkede jakker, sort kjole(kledning) og to tunikaer. Den ene strikkede jakken har omslag, og er den vi kan se på bildet ditt. Jeg byttet ut de to strikkede snorene med to rosa silkebånd, og det ble virkelig lekkert!Jeg synes det er gøy med litt ulike typer klær. Alt behøver ikke være fra Odd Molly. For meg er det viktigste at klærne er fine og er behagelige å bruke. Ta en tur innom Kappahl dere også! Det anbefales:) Hilsen Randi