bambi

Ok, nu är det dags att sätta igång!
Alla papper är inskickade till UD dom sen kommer att skicka vidare papprena till Thailändska ambassaden. Nu är det bara tusen andra saker som ska fixas  ;)


Med mindre än 100 dagar kvar till bröllopet så är något som jag måste ta tag i NU min vikt. Eller egentligen inte min vikt för jag väger inte särskilt mycket (tycker jag):


Jag väger mindre än vad jag vägde när jag blev gravid med Leah (vilket var ca 70 kg). Då hade jag kört tre veckors ren kur med Cambridge efter graviditeten med Zack och kom ner till 69,7 efter bara pulver i tre veckor. När jag blev tillsammans med sambon (för över 8 år sen) vägde jag runt 65 kg och det har väl alltid varit ett mål. Jag är 171 cm lång...

Men egentligen är det ju inte kilona som är problemet utan hur dom kilona sitter på kroppen. Min mage är pluffsig och det är det största problemet. Måste ta tag i det nu så nu ska jag dra ner på alla sötsaker och försöka promenera en timme om dagen. Ska försöka rapportera om hur det går här på bloggen så att jag får lite press på mig  :)
#1 - Therese - Eira Min Ögonsten

Jag väger 67,3 kg. Är 164 cm lång(kort). Hur lång är du?

Jag ska också ta itu med min vikt nu för när jag slutade röka för ca 5 veckor sen så vägde jag bara 62 kg.

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Therese Jag kanske borde ha skrivit ut min längd... jag är 171 cm lång.

#3 - Juristen

Jag tycker det snarare låter som att du ska satsa på träning för att tajta upp kroppen.

#4 - Camilla, En mammas dagbok e:*¨¨*:

Stort grattis till de kommande giftermålet!

#5 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Jag tänker också träning, för någon hög vikt har du ju verkligen inte! Lycka till!

#6 - Johanna

Tänkte tipsa dig om denna länk,

http://wgard.blogg.se/2010/september/traningstips.html#comment



jag fick barn för 4 mån och har oxå gått ner till den vikt jag vill ligga på men träna magen å sen så småning om få upp styrka i ryggen och armarna (har märkt att det behövs med bebis) Denna tjej är idrottsmänniska och fick barn i augusti så hon visar ngra konkreta tips du kan göra hemma en stund varje dag.



lycka till

#7 - Johanna

Tipsar om denna länk

http://wgard.blogg.se/2010/september/traningstips.html#comment



bra tips för oss med lite pluffsiga gravid magar :-), fick själv barn för 4 månaders sen.



Sen är mitt tips också att träna då du har rätt antal kilon på kroppen, skall bara stramas åt där du vill :-)



Lycka till

#8 - Linda

Tycker att din vikt låter helt normal i förhållande till din längd! Dagliga promenader låter som en bra idé för att hålla kroppen i form! Men någon diet eller förbud att äta vissa saker tycker jag inte att du behöver bry dig om. Du är fin som du är! :-)