bambi

På hösten ska man dricka Höstcider



Igår så testade vi Herrljungas Höstcider. Den var riktigt god, med lite smak av tranbär. Inte för söt som en del cider kan bli.

#1 - MARIA

fin blogg du har!

#2 - Matilda

Hej! Ramlade över din blogg häromdagen och sen dess har jag varit fast. Brukar inte finna något intresse i att läsa bloggar som skrivs av personer som jag inte känner, men du skriver om så mycket blandat och på ett kul sätt, och framför allt blev jag intresserad av att du skriver om genus, det är ett ämne jag brinner för.



Eftersom jag vill ha lite historia är jag i full färd med att sitta och läsa igenom alla dina gamla inlägg, nu har jag kommit till mars 2009, haha. (Du skriver ju så ofta så det blir måååånga inlägg att ta igen:P) Är förkyld nu så nästan hela gårdagen spenderades framför din blogg, drömde till och med om dig&bloggen inatt, haha.



Var tvungen att kommentera "Herrljunga-inlägget", kommer nämligen därifrån (sånär som på ett par mil) :)



Ha det så bra! /Matilda

#3 - Thalgman

Bra tips, DEN skall testas....

#4 - Katja

vad söta de var. Goda? :)

#5 - Ida we

Fin flaska var det också! Vill testa ;)