bambi

Recension: Chocolate chip sockerkaka
Igår köpte sambon hem en påse med färdig sockerkakssmet. Ja, det är alltså inte pulver utan det är en färdig smet i påsen!

Man ska klicka ut smeten i en form och sen är det bara att stoppa in i ugnen i 35-40 minuter. Enklare kan det inte bli!

Resultatet då... Ja, den smakar väldigt mycket vanilj. Lite för mycket, tycker jag. Lite så där fejk-vanilj också. Men den är söt och helt okej. Jag gillar chokladbitarna i den. Men man kan nog göra en mycket godare sockerkaka själv!

#1 - Viola

svar: Jag tycker egentligen också att man ska få vara helt fri att klä sig hur man vill men jag tycker inte att niqab/burqa kan likställas med piercingar och tatueringar då detta är något mycket mer extremt som inte bara påverkar en själv utan även andra i omgivningen, man gör i sitt avståndstagande andra delaktiga i sitt statement även om de inte bett om det. Men vad man gör och hur man går klädd i sitt eget hem det är en annan sak.

#2 - Hanna-Brita

Testade samma sak fast med ett annat märke, gott för stunden, men jag håller med dig att hemmagjord sockerkaka, det är svårslaget!

#3 - Anna - Gravid i USA

Hembakat är alltid bäst!!! Själv har jag köpt saffran, för jag har lussebullar cravings haha...