bambi

Så vet man att Zack är sjuk...
Zack kom inspringandes till mig, hostande, runt kl. 1. Leah vaknade till då också förstås och var ledsen och så fick jag och min mamma trösta två ledsna och sjuka barn en timme mitt i natten.

Nu imorse så vaknade Leha till kl. 7 och jag ammade henne. Sen låg hon och pratade lite så vi gick upp för att inte väcka Zack. Sen så vaknade inte Zack förrän kl. 08.30, så då var det bara att ringa till dagis och säga att han stannar hemma idag. Ett säkert tecken på att Zack är sjuk är att han sover till längre än kl. 6!
#1 - fröken K

Det är trend att vara sjuk nu förstås. Alla blir sjuka. Min son sov till halv nio idag och det har aldrig hänt i hela världshistorien. Så när de sover så är de nog inte i helt fin form. :) Hoppas han blir fort frisk, din son.

#2 - Olivia

Ja min son är också sjuk idag han lider av Dagissjukan. Den dyker upp i samband med påklädning och försvinner i samband med Bamse känner någon igen symptomen?

#3 - Martina

Hmm om min dotter någon gång kunde sova lite längre på morgonen....