bambi

Som jag har väntat...

När det äntligen sker...

Zack ligger bredvid Leah på golvet i sitt rum.

Zack: -Älska bebis!
Jag: -Älskar du mamma också?
(Lite besviken för jag hoppades att jag skulle vara det första som han skulle säga att han älskar)
Zack: -Aaaaa...
Zack: -Älska alla!
Jag: -Jaha... (känner inte mig särskilt speciell)
Zack: -Älska farmor farfar!
Jag: -Jaha...snyft
(men jag får trösta mig med att vi hade nyss pratat om farmor och farfar)



Pussar får jag i allafall massor utav

#1 - ≈Sanna≈

Vad härlig han är Zack.

#2 - Anonym

Hihi, men det e la härligt att han älskar alla <3

#3 - Carina

Det värmer i själen barnen säger att de älskar en :) och visar det genom mys med kramar och pussar :)

#4 - Milo

Vad mysigt! Våran lilla Ofelia (2 år) sa det till mig första gången. Men hon sa "tycker om dig mamma". Det värmde som inget annat!

#5 - ♥anna♥

Fin bild!

#6 - Linda Andersson

Vilken jättesöt bild! Theo är väldigt givmild med att säga att han älskar en, sååå mysigt och man blir så glad :). De är för söta, barnen!

#7 - Sarah

Vilken härlig känsla det måste varit :) Längtar till det speciella ögonblicket också.



Kram

#8 - zandra

Hej allt bra =D

#9 - Linda

det är en underbar känsla... min son har också börjar säga det mycket och ofta.. =) han säger: "mamma, vit du sak? jag ÄLSA dej!" hahaha... man smälter ju totalt!