bambi

Tips till turister som vill spara lite pengar
Stadsvandringar där volontärer visar upp sin hemstad finns redan i världsstäder som New York och Paris och nu även i Stockholm! Bakom satsningen ligger Stockholms Stadsmuseum och det kostar ingenting! Guiderna ställer upp för att dom tycker att det är roligt och det måste väl vara den bästa sortens guide, en person som bor i staden och tycker om att berätta om den? Eller ni kanske bor här i Stockholm och vill visa upp er favoritställen?

Face2face heter organistationen, läs mer på deras hemsida.
#1 - Nicoline Artursson

Bor i paris så kan verkligen hålla med om detta, här flyger pengarna iväg hit o dit. Jag är ny bloggare på myshowroom.se. checka in min blogg;)Jag skriver bla om mode, livet i Paris, mitt modellande, nattlivet och annats smaskigt!

#2 - Merdrivkraft

Härlig blogg du har:) har du designat den helt själv?:)

#3 - Tanten

Och detta läser jag NU, kom PRECIS hem från mitt första besök i Stockholm... ;-) Hehe.

Kram från trötta Tanten