bambi

Tre kärlekar


Igår kom mitt halsband från Gobbit, som jag fick som tack för att jag anordnade en tävling åt dom här på bloggen förut. Det är tre dogtags med namnen på dom tre största kärlekarna i mitt liv.

Jag har även valt lite personliga symboler till namnen. Ett hjärta till sambon, en snigel till Zack för att hans sång är "Lilla snigel" och en bebisfot till Leah eftersom vi brukar kalla henne för bebis.

Det är det finast halsbandet jag har... och mer personligt kan det ju inte bli! Tack Gobbit!




Anna tyckte att jag skulle ta med mitt väggord som jag har i köket i bloggen någon gång och nu hamnade det ju i bakgrunden så nu får ni en glimt av den  ;)  Det är ett väggord som passar mig väldigt bra!

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

I love it!

De väggorden skulle jag också vilja ha.

#2 - lovisa

Godmorgon:) är allt bra?

#3 - Ingrid

Kjempefint smykke! Og fine bilder av deg :)

- Ingrid

#4 - Johanna

Jättefint halsband!!

#5 - Apan satt i granen

Vilket fint halsband!

#6 - Linduz

Snyggt halsband! :)

#7 - Jessica

Jag har läst din blogg jättelänge, sedan innan du fick barn men aldrig vetat vad din blivande man heter!

Nu vet jag!