bambi

Utflykt


Idag så kände jag mig duktig som gav mig iväg på långresa med båda barnen ensam. Vi tog nämligen tåget till min gamla hemstad för att hälsa på en av mina gamla vänner.

Det var mycket trevligt och barnen skötte sig. Vi pratade en del gamla minnen och om hur livet har förändrats. Nu flera år senare så sitter vi här med familj och båda våra liv har förändrats radikalt.


Leah får lite puré på tåget hem




Medans Zack sov på tåget hem.



Zack har verkligen ärvt sambons sovvanor. Dom kan båda somna vart som helst och hur som helst. Sittandes, ståendes, liggandes... spelar ingen roll! Medans Leah och jag har liknande sovvanor, lättväckta båda två och svårt att somna...
#1 - ♥anna♥

Duktiga barn!

#2 - Anonym

Hej Rosa! Vilken fin bild på dig! Så du har vart i Kungsör eller? Jag va där en sväng förra helgen. hoppas du mår bra och familjen med, jag brukar titta in här ibland :) kram

#3 - Lina

Åh, fint! och vart har du hittat din underbara tröja om man får fråga? :) kram!