bambi

Vän på besök

Har precis haft besök av vår läkarvän. Jag har blivit helt beroende av Cityakuten så jag tycker det är lite roligt att ställa lite medicinska frågor till honom. Allt från om att ge elchocker när någon får hjärtstillestånd till konstiga sår.

Det blev fika, cookiebrownies, som jag bakade tidigare. Det var supergott tyckte alla! Kan varmt rekommenderas (receptet kommer snart)!


Och så läste vännen för Zack. Han tycker att det är så roligt när någon annan (än tråkiga mamma och pappa) läser för honom och ser och berättar annat än annars.

Vännen visade upp sin nya Iphone 4 som verkade grymt bra. Många har ju klagat på den dåliga kameran som har funnits i Iphonen men nu så har dom fixat det. Tydligen så tar den två bilder, en med fokus på ansiktet och en på fokus på bakgrunden och sen kombinerar dessa två bilder till en superbra bild! Häftigt! Man blev ju lite sugen på en sån... men det blir ingen sån i dessa spartider!

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Vilken fin vän ni verkar ha.

Men HUR HAR HAN fått tag i Iphone 4:an redan? Han måste ha stått i kö länge eller?

JAG VÄNTAR PÅ MIN Å DEN KOMMER JU ALDRIG!!!

#2 - Linda Andersson

Vad avis jag blir, jag vill också ha en läkarvän... vore ju perfekt för mig som snart är färdig läkarsekreterare =).

#3 - Martina

Jag beställde min ajfånfyra den 29 september och fick hem den efter 2 veckor! Snabbt och smidigt.

Och ja, jag är kär i den :-)