bambi

Vecka 42 - #262 Bronte blouse



Denna veckas Odd Molly är sponsrad av TintinStyle som skickade mig en så fin #262 Bronte blouse. Bronte blouse är i 100% skir bomulls voile och finns i färgerna velvet, white, lite indigo, old pink, almost black, vintage chalk denna säsong. TintinStyle har den i white och old pink.

Bronte blouse var den blusen som skulle ersätta 327:an förra säsongen men det blev såna protester så det fick bli både Bronte blouse och 327:an. Men visst påminner Bronte blouse lite om den klassiska 327:an.

Bronte blouse har fina broderier både fram på och på ryggen, ett sött knytband i halsen och söta små puffärmar. Bomullsvoilen har även små broderier i samma färg som tyget som bara syns när man tittar noggrannt.

Bronte blouse känns som en lite finare vardagstopp, som är bekväm och lätt att använda. Snygg till jeans och under en kofta (jag hade min Everyday Cardigan i powder till). Det är normal i storleken (jag har min vanliga storlek, storlek 2 på min) och den är prisvärd med sitt pris på 1000 kr.

Tusen tack till TintinStyle som sponsrade mig med den fina toppen!




Har du en Bronte blouse? Vad tycker du om den? Hur brukar du kombinera den?

#1 - Cilla

Jag vet inte om jag tycker att 1000 kr är prisvärt för en vardagstopp...

#2 - Camilla

OMG! Är ju jättemkt pengar! :-O Grattis, vilket fint tillskott i kassan! Krävs det att folk klickar på annonserna och köper då eller är det antal besök som räknas? Jag har ca 600 besökare/dag..vet inte om det räcker så långt..har ju ingen blogg som kan konkurrera med tex kenza, kissie och de andra :/

#3 - Forbid Me Not

Tycker inte om Bronte-blusen. Tycker den är oformlig, man tappar alla feminina former. Den är stor men ändå smal runt om ärmarna, så det är svårt att gå ned i storlek.



Nej, den platsar inte i min garderob....