bambi

Zack bjuder på lite sång

Bä bä vita lamm, Krokodilen i bilen och Lilla Snigel... på Zacks egna vis   ;)

#1 - Anonym

Fantastiskt fint!

#2 - sofie

Åh vilken fin blogg :D

#3 - Anna

Hejsan du har en mycket söt liten krabat där så söt. <3 Jag vill veta hur man kan få så mycket tittare på bloggar får :'( och hur de ska komentera så många som folk kan klara av :(

#4 - ♥anna♥

Han är ju för söt!

#5 - Lisa

Man blir ju så underbart glad att man nästan smäller av när man ser och hör det här, så Tack snälla Ni för det här ljuvliga inlägget! Det är annat än IDOL :) Kram! Lisa :)

#6 - Emma

Nää, va söt! :'D

#7 - Micki

nej men åh vad söt! :)

#8 - Emilia

Men åh vilken underbar son du verkar ha! Jag log genom hela videon - så härlig! :)



Kram

#9 - Ida

Haha,åh jag satt och skrattade igenom hela videon!

Handrörelserna var ju helt fantastiska! ;D

#10 - Sarah

Vad go han är ;)

#11 - Linda Andersson

Theo hälsar att han tyckte det var jättebra, och han vinkade till Zack, och sa att han var söt.

#12 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Underbart!

#13 - SOFÄ

Åh älskade barn. Så glad jag blev av filmklippet!

#14 - Linda

gud vad underbart sött...! min son gör också sådär, "hunge fott!" (sjunger fort) hehehe...