bambi

Zack klär upp sig

Zack gör sig fin med diadem, armband och halsband som han fick igår. Han gillar verkligen halsband och armband och dom få gångerna som jag har på mig det så vill han alltid sno det  :)


P.S. Missa inte tävlingen som avslutas idag, där ni kan vinna ett set med Stay-Up Socks! Sen så kommer det en ny tävling ikväll (eller senast imorgon)!
#1 - Hannah

sv; Ja okej :) Gjorde två satser, den andra har jag inte hunnit smaka men min mamma sa att den blev lite mer som kakig i botten =) Då hade jag lite mindre smet och mer kakdeg så =)

Men de smakade iallafall bra =)

#2 - Cajsa

Superfin blogg! :)

Haft en bra dag? :D

Kram!

#3 - Christine

Söt som socker! :)

#4 - Sophia

Åhh vad fint! =)

Hoppas att ni får en trevlig söndag!!!



// Sophia

#5 - Marie-Louise

Så fin han är :) jag blir riktigt lycklig av att se detta :)