bambi

11:01 - Leende Leah


Ja, Leah vaknade ju och ligger just nu och är glad i famnen (inte lätt att blogga med en hand).

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch. Det blir pastasallad, som jag hade gjort iordning åt Zack för att idag så skulle han nämligen på sin allra första heldagsutflykt med dagis och då skulle han ha med sig matsäck. Synd att han missa utflykten. Det kändes så stort att han skulle på heldagsutflykt... det är ju inget för små bebisar!

Jag hade även tänkt köpa en liten ryggsäck åt honom till utflykten, men så blev han sjuk. Funderar på att köpa en söt liten kånken, det är ju en klassiker. Men jag hörde att dom var dyra... och här ska det ju sparas pengar. *beslutsångest*



Haha, jag tror att jag får döpa om detta till "två foton i timmen" ;)
#1 - Syster C - långt ifrån lagom och nästan perfekt...

Dom är dyra, men så sjukt bra! Dottern har en gul, och jag kommer nog snart köpa en vuxenvariant till mig själv. Innan hon fick sin Kånken på 2-årsdagen så hade hon avverkat två andra ryggsäckar, de gick sönder jättesnabbt. Kånken håller:-)



Jättefin bild på Leah!

#2 - Sandra Gevert

åh en mini kånken! en sån ska vi införskaffa här hemma i framtiden. ett år som han är så blir det inte ännu.

400 för en liten rygga känns sådär ja när man ska spara men den är ju tålig iaf :)

#3 - Mia

Vi har en minikånken, dom är jätte bra!

#4 - Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Gillar att det är ett sittunderlägg med i ryggsäcken, det är något som alltid kan vara bra när man ska ut i skogen och fika :)

#5 - matilde

värd varenda krona! 399 spänn.

dottern har en rosa och sonen en svart.



jag har de som skötväskor, med på öppna förskolan, familjeutflykter mmm.



de är med på dagis vid utflykter, perfekta till det.



I skolan är de precis lagom för smörgås, dricka, frukt när de går på utflykt. Då är en vanlig skolväska för stor.



De kan använda en kånken från 0-12 år - slå ut det - det blir ca 33 kr om året.........................:-) Då är det inte så dyrt!



Sedan packar du ner dem och sparar till barnbarnen........KÅnken går aldrig ur tiden! Vi hade själv såna när vi var små för 35 år sedan..................orangea :-)

#6 - Nina

Dom är ju så söta! Du kanske kan hitta en begagnad?

#7 - Bebislängtan

Dyra men hållbara så egentligen ganska billiga i längden.