bambi

14:29 - Jag försöker få i lill-bönan lite puré


Men det är mycket oklart om det är något som åker ner eller om allt åker ut igen...

Det känns lite segt, det här med mat åt Leah, känns som om det inte går framåt. Hon är fortfarande i stadiet där det mesta åker ut. Men hon gapar i allafall...

Men jag har för mig att det gick lite lättare med Zack. Att han mumsade i sig puréer efter en 2-3 gånger. Men här går det segt. Det är väl bara att fortsätta traggla. Men jag ska ju ha slutat amma till första helgen i december. Börjar kännas som ett omöjligt projekt.
#1 - Förvirrade Morsan

vi hade det rätt kämpigt med att få våran plutt att börja äta mat. Han föredrog amningen och vägrade ta nappflaska. Men det är bara att kämpa på, tillslut släpper det. Ni kommer klara det=)

#2 - Amanda

Är inte Leah något mörkare i håret jämfört med Zack? Häftigt isånafall, då är dem ju tvärtom. En brunögd lintott och en blåögd mörkhårig! :) Eller så var det bara bilden det såg ut så på.

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Amanda Jo, Leah är mörkhårig... men det var Zack också ett bra tag! Däremot så var han aldrig blåögd som hon är. Det är väldigt konstigt att hon är det eftersom både jag och sambon är brunögda!

#4 - Trollpackan

Jösses. Det är ju långt till december;)