bambi

16:04 - Pussvänliga kinder och snorkråksfascist


16:04 - Puss puss!


Zack somnade igen för en stund sen. Han mår verkligen inte bra, stackarn!

Så jag pussade lite på Leahs pussvänliga kinder här i soffan. Efter ett tag så somnade hon i min famn. Jag tittade ner på min vackra dotter men kunde bara se den där lilla snorkråkan hon hade i ena näsborren... jag var så nära att pilla bort den, även fast hon sov. Jag är lite av en snorkråksfascist. Måste ta bort dom...


16:46 - Vill pilla bort!! (men jag gjorde faktiskt inte det)


Fatta föresten... jag har en liten stund för mig själv igen idag! *hurra*

#1 - Bea

Ja, man får passa på att njuta när dom små sover :)

#2 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

jag är också snorkråksfascist. måste ta bort om jag ser!! =) skönt att det finns fler som är likadana!



jag kan inte uttala mig om halfbaked är godare än de var och en för sig för jag har inte provat dem. Men halfbaked är grymt god. godaste glassen jag vet =). min man ska åka och köpa en förpackning nu

#3 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

jag är också snorkråksfascist. måste ta bort om jag ser!! =) skönt att det finns fler som är likadana!



jag kan inte uttala mig om halfbaked är godare än de var och en för sig för jag har inte provat dem. Men halfbaked är grymt god. godaste glassen jag vet =). min man ska åka och köpa en förpackning nu

#4 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

hann ej skriva hela min bloggadress förrän kommentaren publicerades =)

#5 - Sarah

Ja det är frestande att pilla bort ;) men det är klart -bara på min egna unge förståss, haha!

#6 - Natosh

Åh det där är en av mina värsta tvångstankar. javilljavilljavilljavill!!!!