bambi

18:20 - Jag gör ett försök


Muffinsformen har varit ett mycket bra köp! Används flitigt här hemma!



Sambon är på afterwork och jag är sååå sugen på att baka, så jag gjorde det och jag lyckades fixa till muffins utan något av barnen avbröt mig!

Hi-hat cupcakes (inspirerad av Nina) har jag tänkt att det ska bli... vette tusan om jag kommer att lyckas!

Under bakandet, så har barn nr. 1 sett ut så här:


Och barn nr. 2 har såg ut så här:


Nu så ligger barn nr. 1 fortfarande och snarkar här i soffan och barn nr. 2 ligger mätt och belåten i babygymmet. Jag fick i henne otroligt mycket gröt och ammade även lite efteråt. Så nu är jag orolig att hon ska få ont i magen... speciellt av all gröt hon mumsade i sig!
#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh! Lycka till! (Lite sent nu förmodligen men iaf)