bambi

5 stycken vinner en necessär fylld med hudvårdsprodukter!

The early bird catches the worm!



Jag tänkte bjuda 5 stycken av mina morgonpigga läsare på hudvårdsprodukter från Decubal, samma hudvårdsprodukter som jag har testat. Dom 5 första som kommenterar inlägget vinner varsin necessär fylld med hudvårdsprodukter (glöm inte din mailadress)!

Detta ingår i necessären:


  • Face Vital Cream
    är en härlig ansiktskräm i praktisk pumpflaska. Mycket mild och till min förvåning känns den inte kladdig trots att den återfuktar rejält.

 

  • Face Wash är en fluffig rengöringsmousse som känns mild mot huden. Den lämnar huden ren utan att göra den torr. En väldigt bra produkt!

 

  • Lips & Dry Spots Treatment är en återfuktande salva för torra läppar eller andra torra partier på kroppen. Jag tycker inte om den på läpparna men den fungerar toppen på nagelband och torra andra områden.

 

  • Hand Cream är en fuktgivande och skyddande handkräm. En handkräm man kan smörja in på morgonen och sedan njuta av lena händer hela dagen.

 

Värdet på necessären är cirka 320 kr.

#1 - Sara Jonsson

Hej! Den necessären såg härlig ut. =) Hoppas jag har tur denna måndagsmorgon!

#2 - Crossline

Jag vill ha en! Sitter uppe med en ond axel :(

#3 - Ingrid

Hei,

jeg vil veldig gjerne ha, hvis du sender til Norge :)

Hilsen Ingrid

#4 - ≈Sanna≈

Det verkar vara många som är uppe tidigt, hoppas man har en chans :)

Kram!

#5 - mathilda

jag vill också ha :)

vilken härlig tävling för oss som tvingas upp tidigt :)

#6 - Marie

Så klart vill jag också ha en!



Skulle precis till Apoteket idag och köpa efter ditt blogginlägg om produkten. Men nu väntar jag och ser om lyckan är med mig :-)

#7 - Sandra

Ajdå. Skulle ha varit liiite piggare! :(

#8 - Anonym

Oj... dette indlæg kom medens jeg tog til jobbet... oj at den ikke var der inden, så jeg kunne ha været en af dom først 5, skulla ha været blivet så glad for denne present :-)

#9 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fan, för sent

#10 - mathilda

tack så mycket!

#11 - Therese

Åh. typiskt att man har sovmorgon precis idag haha

#12 - Bebislängtan

Attans bananer...

#13 - Annika

Hej har läst din blogg i tre år nu.Det är du som har fått mig att gilla odd molly.det är för att du provar o visar dom. jag hoppas att jag vinner. kram.

#14 - Anonym

Hej har läst din blogg i tre år nu.Det är du som har fått mig att gilla odd molly.det är för att du provar o visar dom. jag hoppas att jag vinner. kram.

#15 - Charlotte

oj vad välbehövd en sådan necessär hade varit. Jag vet ju att jag inte är en av de första men ändå. Hoppas allt är fint med dig, din blogg är jättebra!

#16 - Agnieszka-2barnsmorsan

Chansar och vill självklart ha en påse fylld med fantastiska produkter för kroppen, om du får någon över alltså=)



kram