bambi

Är Bambi en sosse?
Jag fick en kommentar där jag blev kallade sosse, tydligen för att jag inte tycker att folk kan bestämma själva (när det gäller föräldraledigheten). Så jag började undra... verkar jag vara en sosse (inte för att det är något fel på det)?

Jag har redan bestämt mig för vilket parti jag ska rösta på. Så jag är lite nyfiken på vilket parti ni tror jag kommer att rösta på? Lyser det igenom bloggen? *nyfiken*

Så nu blir det en väldigt ego-fråga:


webvoter-omröstning
Vilket parti tror ni att jag kommer att rösta på?

Centern
Folkpartiet
Kristdemokraterna
Miljöpartiet
Moderaterna
Socialdemokraterna
Vänsterpartiet

Se resultat


P.S. Jag avslöjar sen om ni har rätt eller inte  ;)
#1 - Fanny

Jag trodde att du röstade på FI.

#2 - Anna Svensson Crona

Bara för att jag själv är sosse tror jag alltid att alla andra är det också...

#3 - Sarah

Jag tror inte du är sosse, men jag vet såklart inte helt säkert ;)

#4 - Bebislängtan

Vad spännande att du blev kallad just sosse när den frågan främst associeras med v eller f!

#5 - matilde

kommer det någon poplin frilled blouse i white till våren?



min har gått i sönder :-((

#6 - Sara Jonsson-Eriksson

Jag antar alltid att folk är Socialdemokrater. Mest bara för att jag tror det bästa om folk...

Sen är jag ju rätt blåögd också!

#7 - lena

Trevlig blogg du har:)



besök gärna: www.summerflirt.net

#8 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Jag kände mig rätt övertygad om att du skulle rösta åt höger, trots vissa kanske "avvikande" åsikter (från deras politik menar jag). Ska bli spännande att se om det stämmer. För egen del är jag extremt icke-övertygad. Får se på valdagen...

#9 - Carina

Moderat ;)