bambi

Bambi planerar

 

Nu ska jag ta och mumsa i mig lite glass och se på Idol. Ni ser! Vi har kvar en hel del utav glassen! Helt otroligt! Jag vet inte om jag har provat denna förut, men den verkar mumsig. Jag måste ta och skärpa mig med onyttigheter snart för jag tänkte gå ner lite i vikt till bröllopet. Man vill ju se ut så bra man bara kan på sina bröllopskort för dom kommer man nog titta på en hel del (och andra också).

Men jag har ju 4 månader på mig... så jag tänkte inte ta några till några extrema metoder. Det blir ingen Cambridge denna gång. Kanske sluta med godsaker och ta en timmes promenad om dagen eller nåt... det låter väl som en plan?

#1 - LADY DAHMER

haha jag gör EXAKT samma sak just nu. ser på idol och äter benåjerrys. (fast jag öter half baked)

#2 - Hannah

Åh, jag dör! Är på tredje dagen med cambridgekuren och hade gärna käkat lite B&J. Vill ha mat och godsaker! :S

#3 - Bebislängtan

Jag har faktiskt aldrig smakat B&Js vaniljglassar, förutom kakdegen såklart, är de lika goda som chokladglassarna är? Jag har alltid varit en chokladglassätare.

#4 - matilde

hade länge half baked som favvo MEn nu har jag hittat fairly nuts MUMMMMMMMMMMMMMMS



Tycker numera att en BJ är för lite.........så det blir dyrt här och pööööisgt .-)

#5 - Carin

gött!