bambi

Cupcakes, cupcakes, cupcakes i alla dess former!


Nu för tiden så kan man hitta cupcakes lite överallt här i Stockholm. Jätteroligt tycker jag, som älskar cupcakes! Jag hittade även jättefina cupcakes-formar (eller skålar med lock?) på StockHome på Götgatan för 59 kr./st. Supersöta!

#1 - Hollie

Vad goda cupcakesarna ser ut att vara :)

Söta kakformar :)

#2 - lovisa

Oh det ser så gott ut!

#3 - ellie

Jag har sånna cupcakes skålar! Men mina kostade 20 kr på city gross :P

#4 - Christine

Vad goda de ser ut! Vad kostade bakverken ungefär?

#5 - Victoria ♥

fin blogg! :D

#6 - SOFÄ

Åh vad fina! Jag har faktiskt aldrig ätit en cupcake om jag ska vara ärlig. Jag har hört av vissa att det ska smaka för sött med all glasyr? Jag vill gärna smaka en för att bilda min egen uppfattning dock, synd att det är lite magert med cupcakes här i Örnsköldsvik. :-) Får helt enkelt baka egna eller kanske passa på att äta en om jag åker ner till huvudstaden. Hihi

#7 - Sandra

De finns på Gekås för 25kr :) Jag spanade på dem men det var helt utplockat.

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Christine Cupcakes ute på konditori brukar kosta runt 30-40 kr.

#9 - Anonym

Hahah precis de där sakerna gick jag förbi idag

#10 - MM Cake Design

hi hi det är verkligen modernt men också väldigt got med cupcakes