bambi

Dagens Zack



I tisdags så fick vi ett fint paket från Simply Colors med bland annat Leahs body med nallen och texten "lillasyster" och denna otroligt fina och mysiga luvtröja. Det är så roligt att kunna göra lite personliga kläder till barnen. Denna tröja behöver jag i allafall inte skriva namn i! Tack till Simply Colors för dom fina kläderna!

Jeansen kommer från Yorrik (älskar deras jeans!)

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Han är så söt jag näsan ryser.

#2 - Anonym

Hej!

Har funderat på att beställa en likadan tröja därifrån till min Meja :) Hon är nog lika stor som Zack skulle jag tro, så jag undrar vad du tog för storlek? :)

#3 - Emma

Å vilket bra tips får bli en julklapp till Eddie ....

#4 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

anonym Jag valde storlek 86/92 på tröjan och den passar jättebra! Han kommer nog kunna ha den ett tag!

#5 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Så snygg den var! Måste genast beställa...:-)