bambi

En hög med nya mollysar
Igår så kom mitt efterlängtade paket med Mollysar från deepFling! Man blir så glad när ett stort paket dyker upp så där, blir som ett barn på julafton! 



Hela sju stycken som jag hade reserverat för länge sen (alltså innan vi skulle hårdspara, så därför ska jag sälja några). Bland annat så var min kära Dish blouse (den beiga tunikan) med i paketet som jag funderar på att ha på mig när vi gifter oss.




Long lovely knitten kom även en i rött och den har jag redan lagt ut på tradera (det får räcka med en, den mörkgråa), likaså Mulholland alpaca coat (den gråa koftan). Sen funderar jag även på att kanske sälja den svarta Looker dress... men vi får se.


Om ni är intresserad av någon av dom som jag har lagt ut på Tradera så finns mina annonser här.
#1 - Helene

Härligt att få så många på en gång!



Jag tittade på dish blouse igår, den funkar för bröllop. Mycket fin!

#2 - malin

varför avbeställde du inte paktet eller vissa varor hos deepfling när ni bestämde köpstoppet?



ur ekonomisk synpunkt så förslorar du ju pengar på tradera eftersom det mesta nya säljs ju under butikspris?

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

malin Ja... jag vet... det kanske jag borde ha gjort. Men det är inte så lätt när jag redan har bestämt att dom där kläderna ska jag ha och så längta efter dom. Dom kändes ju redan som mina så det skulle kännas lite tråkigt att avbeställa alla. Sen är det svårt att veta exkat vilka man vill ha och inte vill ha när man inte har provat kläderna.



Det är ju lite billigare att köpa OM därifrån så det är inte säkert att jag går back...

#4 - Milla

Hei, jeg synes det er spennende å følge med på bloggen din. Har gjort det ganske lenge nå. Når jeg ser hvor mange Odd Molly antrekk/klær du har, lurer jeg på noe. Hvor stort er klesbudsjettet ditt per måned? Barna dine har også et stort utvalg av klær. Hvor mye bruker du på dem hver måned? Hva med din samboer? Har han også massevis av nye klær? Ser at du er flink til å spare penger når det gjelder matvarer, men tror klesbudsjettet ødelegger balansen i regnskapet ditt. Er det riktig?

#5 - Milla

Hei, jeg synes det er spennende å følge med på bloggen din. Har gjort det ganske lenge nå. Når jeg ser hvor mange Odd Molly antrekk/klær du har, lurer jeg på noe. Hvor stort er klesbudsjettet ditt per måned? Barna dine har også et stort utvalg av klær. Hvor mye bruker du på dem hver måned? Hva med din samboer? Har han også massevis av nye klær? Ser at du er flink til å spare penger når det gjelder matvarer, men tror klesbudsjettet ødelegger balansen i regnskapet ditt. Er det riktig?

#6 - elin melander

Hej!

Jag undrar om du vet, ifall man rear ut Lovley Knit? Efter jul då, eller är det alltid samma pris 1599;-?



Kram & tackar på förhand!

#7 - Randi

Hei, noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en Everyday dress str 1, helst dark grey eller almost black? Den er så fin:)

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

elin melander Dom flesta butiker rear ut sina alla Mollysar straxt innan nästa säsong. Men det är inte säkert att det är så mycket som finns kvar då...



Randi Jag skulle tro att den är dark grey... men jag är inte 100% säker.

#9 - Petra

Vad heter den grå toppen som är på första bilden? Tycker att den var jättesöt men kan inte hitta den i ngn butik. Saknar ibland lite sådana "vanliga" toppar som funkar även till mysbyxor :))

#10 - Randi

Ja, den er nok dark grey, men vet noen om det er mulig å få kjøpt den ? Hvor?

#11 - Randi

Ja, den er nok dark grey. Noen som vet om den fortsatt kan kjøpes og hvor? (I hvilken affer?) ;)

#12 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Petra Den heter Good Vee tee och är supermysig och skön!



Randi Jag vet tyvärr inte... har inte sett den i någon butik!

#13 - Tittie

ååå, har du sålt din looker dress?? Jag är JÄTTEintresserad!!! Hör gärna av dej, tack!