bambi

En påminnelse utanför balkongen


Stockholm halvmaraton går här utanför oss. Folk springer som tokar. Det påminner mig om att jag borde ta och skärpa mig och se till att komma i form till bröllopet. Och helt plötsligt känns det inte så bra att jag redan har smällt i mig tre stycken cupcakes idag...

Sambons familj har köpt biljetter ner till Thailand nu också! Wiiieee, va spännande det känns! Vi SKA verkligen gifta oss... känns så overkligt.


Nästa steg är att vi måste bestämma vilken bröllopsarrangör vi ska anlita. Vi har nämligen kontaktat fyra stycken olika som har presenterat lite olika "paket" och då är det bara att bestämma sig för vilken... men vi måste sätta oss ner och gå igenom dom ordentligt.
#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

DET (bröllopet) hann vi ju inte heller prata om. Suck...

#2 - Fru Andrén

Spännande med bröllop!

Sj så hade vi ett litet borgligt men ändå vackert!