bambi

Frågestund


Medans jag försöker bli av med den här hemska mjölkstockningen så kan vi köra en liten frågestund här på bloggen... det var ju ett tag sen! Så fråga på!!



#1 - Christine

Skulle ni kunna tänka er fler barn i framtiden?

#2 - Emma

Jag undrar över er barnvagn, vi letar syskon vagn just nu och tittar lite på en P &T men det känns lite som att det minsta barnet inte ser så mycket ut ? Är den lätt att fälla ihop osv vad tycker ni om den? + och -

#3 - Ester

Hej! Är jätteinne på att verkligen satsa på min blogg, men har svårt att lära mig hur allt funkar. Vill kunna köra tävlingar och sånt, öka antalet läsare och kommentarer. Min design är inte så kul den heller men jag vet inte hur jag ska få till det. Alla tips är välkomna!

#4 - Amanda

Om ni skulle få fler barn, vad skulle de heta då? (tror ni)



#5 - Malin

Vart har du köpt Zacks fina stjärnförvaringslådor? =)

#6 - Sofia

Kommer du lära dina barn engelska? Jag tänkte eftersom du är född i USA :).

Skulle du kunna döpa ditt barn till ett könsneutralt namn bara för att du är intresserad av genus?

#7 - Lina

Jag är som du som vill klä mitt barn i alla färger och att inget ska förvägras pga könet. Men hur skulle du agera om ditt barn inte vill använda den ena eller andra färgen som han/hon har gillat förr bara för att det nu lärt sig av dagis (och andra) vad flickor resp. pojkar får ha?

Har nämligen det problemet, och jag får hela tiden höra att hon vill ha rosa och klänningar för hon vill vara fin som de andra flickorna.

#8 - matilde

kan du inte starta en swap på nätet för odd mollykläder?



hur upptäckte du cancern?



vad sak ni göra i thailand hela tiden? är ni soldyrkare som pressar eller äventyrare? SKa ni även besöka grannländer?



har du hittat bröllopsklänning?



VARFÖR är vissa människor SÅ engagerade i genus.........är det så farligt egentligen? Små barn har ju på sig det som vi vuxna väljer och senare v'ljder de ju själva efter vad de gillar............jag tycker snarare att debatten kring genus och att allt ska vara neutralt eller unisex är hetsigare..........varöfr göra det till ett problem? Man köper ju det som man gillar , eller?



Tränar du eller motionerar på något sätt?



MVH Matilde

#9 - JSwalander - Foto & Bloggdesign

Hej, Hur är läget med dig? :) Har lite erbjudanden som du kan kolla in på min blogg om du vill.



Vill du ha en ny personlig bloggdesign till ett billigt pris hos Blogg.se? Läs mer här:

http://jswalander.blogg.se/category/bloggdesign.html



Har även igång en tävling på bloggen där du kan vinna tandblekning, vill du delta? Läs mer här:

http://jswalander.blogg.se/2010/september/tavla-om-ett-tandblekningspaket-fran-easewhit.html



Ha en bra dag, Hoppas vi hörs :)

/ JSwalander - Foto & Bloggdesign

#10 - Anna

Hur träffade du din sambo?

#11 - Titti

Var med och vinn ett unikt armband! :)

Kram Titti

#12 - Christine

Har du några favoritställen på söder, som vi ickestockholmare borde besöka när vi är där?

#13 - Frida

Hej! Vad fin din nya header är!

Tänkte bara fråga om det kommer någon blå odd molly lovely knit i vår (alltså i bomull) ?

#14 - Dr Molly

Hej Bambi!! Vad är det för fin crochet lovely knit i lila med rosa knytband?? KRAM

#15 - L

Hej, alla saker du får och gör reklam för tycker du verkligen de är bra och har testat dem? Fråga två är hur får du inbjudningar till alla event du går på, t.ex. på P&P?

#16 - Pudding

Tycker att du har en trevlig blogg,och har egentligen ingen fråga att ställa - har bara en nyfiken liten undran! Lyckas du bra med att hålla din vikt? Tänker på alla godsaker som bakas och alla goda recept som du visar!

#17 - Christine

Vilken bok läser du just nu? Några bra boktips? Prenumererar du på någon tidning?

#18 - therese

Hej,

det är ju onekligen en hel del fina och dyra presenter du får. Hur gör du med skatteinbetalningen av förmånerna? Intressant nu då det varit jakt på diverse bloggerskor och det de får.

mvh therese

#19 - Linn

Jag har också en sambo som är jurist och som söker tingsplats just nu. Är därför nyfiken på allt som har med din blivande makes karriär att göra, synd att inte han har en blogg också :).



Hur tycker ni att det funkar hittills att jobba på domstol och ha små barn? (Vet ju att han jobbade på byrå tidigare och tyckte det var väl tungt att få ihop med familjelivet). Trivs han på jobbet? :)

#20 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ångrar du något i ditt liv?



Hur ser du på feminism? Vad innebär det för dej?

#21 - Nena

Vad är det för någon lila LK på bildcallaget till det här inslaget. Såg ju jättesnygg ut. Vilken kollektion kom den?

#22 - Lotten

Jag undrar hur mycket er resa kommer att kosta? Att vara borta i två månader måste bli väldigt dyrt. Hur har ni råd med det?

#23 - Glialkali

Hej! Hur mycket tid lägger du ner (typ pervecka) på bloggandet? Vad gör dina barn när du bloggar? Har du någon barnvakt då och då?

#24 - Anonym

Vet du hur många läsare du har? Tänker du aldrig att "vad ska jag blogga om idag?" Känner du ingen press för att du måste komma på något intressant eller roligt? Varför läser folk om din blogg, tycker du? Ha en underbar bröllop i Thailand!!