bambi

Grattis min älskade lilla plutt!


Zack igår, när han skulle somna i vagnen på Grönan


Tänk att du fyller TVÅ ÅR idag! Va tiden går fort! Kan inte fatta att jag har varit mamma i två år redan... ibland känner jag mig knappt som en mamma.

Jag håller på och bakar en jättegod sockerkaks-maräng-tårta och snart kommer vårt hem fyllas med en massa släkt och vänner! Hoppas att Zack får en rolig dag  :)
#1 - Johanna

G R A T T I S Zack!!!!



Hoppas du får en fin födelsedag med många paket!

#2 - Sandra

Grattis Zack!

#3 - Sofie

Lilla Zack har blivit 2 år! Helt otroligt. Grattis på födelsedagen knatten! :-)

Det påminner mig om att jag följt din blogg i ÖVER två år. Helt otroligt faktiskt!

#4 - Sarah

Grattis till Zack på 2 års dagen! Vad busig och glad Zack ser ut på bilden, det ser ut som han haft det väldigt roligt på grönan :)



#5 - Anonym

GRATTIS söta Zack!

#6 - Sandra

Ett stort grattis till Zack!

#7 - smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

#8 - ♥anna♥

Grattis Zack!

#9 - Soffy

Grattis stora lilla sötnosen!

#10 - Marie-Louise

Grattis Zack! Och grattis till dig som har varit mamma i 2 år :)

#11 - Carina

Grattis på 2-årsdagen Zack!

#12 - Evelina

Men shit, är han 2 år redan!?? Tyckte nyss han fyllde 1 hihi :-). Härligt att ni hade ett mysigt kalas!

Kram

#13 - jenny ♥

Stort stort grattis till lilleman på två års dagen!!! Våra små börjar bli stora ♥



Många många kramar / jenny

#14 - Sigrid

Grattis i efterskott!! Sixten har en likadan mössa - som vi hittade på marken och hängde upp på en stolpe, efter en vecka hade ingen tagit den så vi gjorde det. Den är så himla superfin!

#15 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Stort grattis till Zack i efterskott!

#16 - Förvirrade Morsan

Ett STORT grattis i efterskott!