bambi

How to end a discussion
Sambon har ju börjat med klättring. Han blir väldigt uppspelt så fort han pratar om klättring nu för tiden. Han tycker att det är så spännande och så roligt så han vill att JAG ska följa med och prova på. Han har blivit helt frälst och han vill frälsa mig också...

Då kom jag med förslaget att om jag ska prova hans nya hobby så får han prova min hobby - att blogga!



End of discussion.
#1 - Therese - Eira Min Ögonsten

Jag gillar din blogg jäkligt mycket, så jag fick lov att blogga om den själv :)



http://eiraheidemo.blogg.se/2010/september/nytt-beroende.html

#2 - Carina

Klättring verkar kul, så länge man inte är höjdrädd ;)



Min son älskar att klättra, de har en liten klätterväg vid hans skola, och jag blev riktigt orolig när han började klättra upp, men det gick så bra så.



Tror att jag har en blivande klätterfantast i familjen.



Testa vet jag, kanske kommer du att gilla klättring lika mycket som din man om inte mer ;)

#3 - Annica

Prova! Det är superkul att klättra!

#4 - Sarah

Hehe bra sagt! Man får ge och ta av varandra liksom :P

#5 - Maria

Haha det är bra! :-D

Vi har lite samma här hemma.. min sambo vill gärna att jag ska ta dykcert och börja dyka med honom (vilket jag visserligen gärna skulle göra). Men när jag frågar om han vill följa med ut till stallet för en ridtur så är intresset från hans sida väääldigt svalt! :-)

#6 - Jelena

Nä men, varför inte vill han börja blogga. :-)) Vore kul med en boggande jurist som inte snakar bara juridik, utan också om hem, barnen och matlagning. Vore riktigt kul.