bambi

Idol favoriter

Denna säsong av Idol känns extra kul, av någon anledning. Jag har många favoriter, här är några utav dom:


Elin, Chima och Sebastian.


Nu kommer jag säkert hinna byta favoriter hundra gånger innan delfinalerna börjar... men dessa gäller just nu.. Vilka är era favoriter?

 

Så fort jag ser Olle så kan jag inte låta bli att tänka på att han är så ruskigt likt Joaquin Phoenix!!

 

#1 - Christine

Jag är också förtjust i Elin - hon bårde låter och ser ut som en stjärna!



Och ja, Olle är ruskigt lik Joaquin!

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Har inte fått några direkta favoriter än. Men hejar förstås på gotlänningen; Olle.

#3 - Rita

Jag hejar också på Elin för hon och jag kommer från samma lilla by i Österbotten i Finland. Dock känner jag henne inte personligen eftersom hon bara var 1 år gammal när jag flyttade därifrån. :) Men hon är barnbarn till min favorit-"dagistant" som jag hade när jag själv gick på "dagis", därför är det extra kul att heja på Elin! Hoppas hon kommer att gå långt!

#4 - Linduz

Jag har fått endel favoriter redan & de är: Jay, Ebba, Linda & Chima. :)

#5 - Linda

Sebastian är duktig! Han bor granne med mina föräldrar. :-)

#6 - Eva - Kakkakaffe

Jag hejar också på Elin, finlandsvensk och österbottning som jag är.

#7 - Dr Molly

Jay Smith och Olle är helt outstanding för mig. Ingens sång berör mig förutom deras! KRAM

#8 - Evelina

Hihi...sa samma sak till Patrik igår! Vi zappade över på Idol och såg Olle och jag utbrister "Gud så lik Joaquin Phoenix han är!"...P såg det inte....

#9 - Linnéa M <3

Elin är perfekt på alla sätt och vis!<3 Men hon MÅSTE träna på sin engelska, herregud :o



Chima är helt otrolig! Fattar inte att han åkte :(



Och Sebastian är ju bara föör Gorgeous :p<3

#10 - Sarah

håller med om likheten mellan Olle och Joaquin ;)

Men Olle är typ en skön blandning mellan Joaquin Phoenix & Jude Law <3