bambi

Jag ska nog byta namn på bloggen...
... till Tjejen som aldrig noppar ögonbrynen.



Jag kan inte minnas när jag plockade ögonbrynen senast. Nu när man är tvåbarnsmamma så gäller det att prioritera sin tid och att plocka ögonbrynen kommer tydligen inte så högt upp på min lista... haha   ;)
#1 - LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

men de är ju jättefina och tjocka! De behöver inte noppas alls!



/avundsjuk



du ska se mina. söndernoppade så jag MÅSTE noppa om jag inte vill se ut som en skabbräv. :-(

#2 - MalinI

Bra då slipper jag. Om du inte prioterar det så ofta med två barn så borde jag slippa helt med fyra barn ;) Har nog inte plockat dom sen äldsta grabben föddes 02 ;)

#3 - Helena

äh, det där var väl inget.. jag får unibrow om jag inte plockar så jag MÅSTE... :-)

#4 - Evelina

Men du har ju jättefina ögonbryn! :) Mina är ljusa och glesa och de få strån som inte växer där de ska..de....håll i dig rakar jag bort! Med rakhyveln. Är tydligen ett big no-no men med mina glesa bryn gör det inte så mycket :)

#5 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Här har det inte heller noppats på flera år, men som du skriver, det finns mycket annat som kommer före. Jag tycker att mina ögonbryn är helt OK ändå, men visst hade de kanske kunnat ansas lite :-)

#6 - Emma

Jag plockar bara ibland sen får min frisör göra grov jobbet för hon gör det bättre än jag ...

#7 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

hi hi...känner igen det där. Jag har noppat ögonbrynen en gång på två år!!

#8 - Natali

Hehhe....inte ens tre barn får mig att glömma mina ögonbryn.

#9 - Elin

Måste bara tipsa alla stressade mammor om Depends ögonbrynsknivar!!! Man bara rakar lite lätt MEDHÅRS och håren är borta. Visst blir det lite stubb, men då är det bara att raka igen... Tar en minut. :)

#10 - Sofi

Haha, jag glömde kommentera det här ju när vi sågs.. faktiskt så tittade jag mig i spegeln igår kväll och insåg att mina ögonbryn såg för jäkliga ut :D Så jag slet bort det värsta. Kul att du skrev ett inlägg om det nästa morgon!