bambi

Mysig söndag tillsammans med svärföräldrarna

Idag så jobbar ju sambon som röstmottagare så jag är hemma med barnen. Men svärföräldrarna är och hälsar på. Zack älskar verkligen sin farmor och farfar, dom har så fin kontakt. Det är verkligen så härligt att se!

Vi kom på igår att Zack kommer få rösta för första gången ca 2 veckor efter sin 18 års dag... han behöver inte vänta länge på att få rösta alltså.

Vi håller på och planerar resan lite grann och leker med barnen mellanåt. En mysig söndag helt enkelt  :)

Hoppas att ni också får en fin söndag! Det ska bli spännande att se valresultatet senare  :)

#1 - Marie-Louise

Vi har också räknat ut när barnen kommer få rösta :) och jag kan säga att äldsta dottern tycker att det är mycket orättvist för hon och lillsyrran kommer få rösta båda två nästa val....och den äldsta tycker att det är fuskigt att hon ska behöva vara 21 år när hon ska få rösta medan lillsyrran "bara" kommer vara 19 år :) /Kram

#2 - Anna

Jag fick rösta för första gången i förra valet, då fyllde jag 18 på fredagen och på söndagen var det val. Så jag hade lite tur där! Dessutom var jag den yngsta i vårt valdistrikt som fick rösta då :)