bambi

Söndag

Nu har vi varit iväg och röstat! Sambon ska vara röstmottagare nästa söndag så vi förtidsröstade idag istället.

Sen så stannade vi till vid biblioteket och läste lite böcker.


Den här boken tyckte sambon lät bra:

#1 - Anonym

var är aldrig du på odd molly träffar?

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

anonym Lite svårt att veta vad du menar? Om du menar träffen som var igår i Malmö så är det så att jag inte har råd att åka till Malmö på OM-träff när vi ska spara pengar till vårt bröllop och thailandsvistelse.



Men jag har ju varit med och ordnat dom två OM-träffar som har varit här i Stockholm.

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Haha den där bok*%&*# har jag också sett. Ville råkade hitta just det en morgon när Robban å jag grälat. Surt!

#4 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Haha den där bok*%&*# har jag också sett. Ville råkade hitta just det en morgon när Robban å jag grälat. Surt!

#5 - Beata

Åh den boken kommer jag ihåg! En av mina favoriter när jag var liten :)

#6 - julia&cornelia.

frågsestund på bloggen! avslutas ikväll så pass på! :D

klicka här för att komma till inlägget: http://juliaochcornelia.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment