bambi

Var det någon som sa trots?


Nu har även min unge fått ett sånt där ordentligt utbrott i affären och lagt sig på golvet och skrikit. Bloggskadad som man är så ställer jag mig och fotar det hela  ;)

Nu var det alltså trots när vi skulle hem från dagis. Men det handlade mest om att han inte ville gå. Jag hade vår gamla enkelvagn med mig när jag skulle hämta honom, vilket betydde att han var tvungen att promenera hem. Det brukar gå bra, det tar max 5 minuter. Men nej, nu var det bara: "Mamma bära" och så var jag tvungen att handla lite på vägen hem också. Blää... det var inte roligt.

Efter allt kaos så köpte jag mig nu 5 minuters frihet:



Roligt var det i allafall att hitta en överraskning utanför dörren när vi kom hem, jag har ingen aning om vad det är (har inte hunnit kolla i påsen med allt skrik och gråt):

#1 - Bebislängtan

Spännande med överraskning utanför dörren, vilken lyx, vem är det som är så snäll mot dig?