bambi

Våra pass
Ja, vad kan man säga? Finns det någon som ser bra ut på ett passfoto???

Zack är ju faktiskt riktigt söt på sitt foto. Han tittar upp, mot den lilla dinosauren som polisen viftar över kameran. Eftersom han tittar uppåt så är han kanske inte riktigt sig lik...





Haha... Leah ser inte allt för smart ut på sitt foto. Men hon är också rätt så söt ändå :)






Det har hänt lite på 10 år. Förutom att man nu inte behöver visa örat och man får titta rakt in i kameran så har jag inte sovit en hel natt på.. tja... 8-9 månader (sov ju inte så bra under graviditeten med foglossning och spring upp på toaletten flera gånger varje natt).

Som sambon sa, vi kan spara alla dessa pass som minnen. Barnens allra första pass... och för mig blir det ett minne från tiden jag aldrig fick sova....
#1 - Evelina

Jag tycker ni blev jättefina! Och du blev riktigt snygg, tröttheten sätter inga dåliga spär i alla fall haha!

#2 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Åh men jag tycker att båda barnen är jättesöta på bilderna. Och du ser också hur bra ut som helst, håller med Evelina - tröttheten verkar inte ha satt några spår hos dig iallafall! :-)

#3 - Linda Andersson

Lika snygg som vanligt skulle jag vilja säga!! Jag kan då inte se att du ser speciellt trött ut på kortet... Tycker faktiskt att ditt nya passkort ser bättre ut än det gamla... Kanske är elakt sagt... men det var i alla fall inte menat som elakt.

Måste passa på att säga grattis till erat giftermål, och jag hoppas att allt kommer gå bra när ni ska gifta er i Thailand... skulle gärna åka dit jag också...