bambi

Vinnaren av smycket från Gobbit
Förlåt, förlåt, förlåt att det har dröjt så med dragningen av vinnaren av ett personligt smycke från Gobbit. Men det var ju så svårt att välja ut EN vinnare av alla fina motiveringar. Ska man välja den man tycker mest synd om eller ska man välja den som skriver den roligaste motiveringen? Jättesvårt! Jag har läst igenom alla om och om igen... och till slut så valde jag:


Therese:
Min dotter Eira börjar dagis den 1 september. Jag har varit hemma med henne i 2 år. Fast det senaste året har jag jobbar deltid.
Jag kommer sakna henne så mycket och det skulle nog kännas lite bättre om jag hade ett fint smycke med hennes namn på :)




Jag vet hur det är att sakna sin lilla älskling när han/hon är på dagis. Det var verkligen jobbigt den första tiden... jag sprang verkligen från jobbet för att komma så snabbt som möjligt till dagis och hämta Zack. Jag hoppas att du blir glad över smycket, Therese! Och tusen tack till alla andra som var med och tävlade och till Gobbit som sponsrade tävlingen!
#1 - Therese - Eira Min Ögonsten

Tack så jättemycket! :D

#2 - Jenny

Stort Grattis till Therese!

Men jag hittar inte att barnboken är utlottad, kanske finns det en chans där... ;)

Tack för tipset om Ewan the sheep!