bambi

Bror och syster har russinstund i soffan

#1 - Anonym

ja dom andra har inte kommit ännu

#2 - Christine

Nae, vad söta de är! Vilken syskonkärlek!

#4 - Catti

De är ju så gulliga. Hoppas min äldre blir lika kärleksfull mot sin lillasyster. Det är något alldeles speciellt med syskonkärlek.

#5 - ♥anna♥

Hej! Flera dagar i rad har mitt antivirusprogram stoppat mig från att kunna gå in på din blogg. Den varnar hej vilt och sen kan sidan inte visas. Kan du har någon reklam som spökar eller så på sidan?



Hoppas det löser sig så det funkar igen. Jag vill ju gärna läsa din blogg. Nu för tillfället fungerar det så jag passar på att skriva till dig så du vet om och kan kolla upp!



Kram en trogen läsare

#6 - Carola

@Anna: Mitt antivirus säger att det har med fuskbugg att göra, en sida där folk har bilder och så... Det verkar som att någon/några har laddat upp grejer där som innehåller mer eller mindre skumma saker så nu varnar de flesta antivirusprogram för hela den sidan.

#7 - Erika

Ohh... så förbannat söta dem är :=) Dem är ju små russin själva. Otroligt söta barn har ni o jag bara älskar din blogg :=)

//En trogen läsare