bambi

Cupcake wraps


Oj, så underbart söta dessa cupcake wrapsen är. Synd bara att dom är så hiskligt dyra (94 kr för 12 st) men om man ska ha ett lite finare kalas så kanske det kan vara värt det...? Finns i andra former som är lite billigare också  :)
#1 - Anonym

Jag har din Death By Chocolate i ugnen just nu. Hm... D ska bli intressant att se om jag lyckats. Just nu e ja skeptiskt! Äggsmeten var lite besvärlig. Man ska inte köra me elvisp va?? Jaja, det luktar gott! Fast jag tror mer detta mer kommer bli en ugnsomelett med chokladsmak haha! Kram :)

#2 - Anonym

Jag har gjort föregående inlägg. Jag kan inte kommentera från min mobil. Det blir jättekonstigt...

#3 - Anonym

Jättesöta! Jag lottade ut de med fjärilarna i min blogg nyligen. Ett tips för billigare wraps är att ta vanliga tårtpapper. Klipp upp muffinsformen du bakar i och mät hur stor del av kanten på rondellen du behöver. Klipp ut och fäst med en liten bit dubbelhäftande tejp. Så här gjorde jag till ett dop: http://cakeofjoy.blogspot.com/2011/03/dagens-cupcake.html

Kram!

#4 - Nadia

Och det var jag som gjorde inlägget om tårtpapperwraps :-) Av någon anledning blev det anonymt...

#5 - Sussi

Hejsan

Nähä skojar du 94 kronor.!!!!

Men snygga. Och som du säger perfekt till ett kalas el fest då man vill att de ska vara fint, extra fint.



Ha en bra kväll

Krammiz

sussi

#6 - Martina

Men! Nu var du ju nästan taskig som suktar med så där söta wraps och så är de så hemskt dyra....

:-)