bambi

Dagens Leah
Det blev en långpromenad med en annan vän med Leah efter lunch när Zack sov middag. Leah fick inviga sin fina nyckelpige-jacka från Lindex. Även hennes "pippi-tröja" är från Lindex, likaså hennes regnbågsbyxor. Mössan är däremot från Po.P.



Idag så postade jag en massa goodiebags till några läsare och jag ska ta och lotta ut fler! Då och då kommer jag välja ut en kommentar som vinner en goodiebag med lite allt möjligt i. Grejer som jag har fått skickat till mig eller kanske i någon goodiebag när jag har varit på ett event. Förra veckan fick jag t.ex. en stor kartong fylld med fina prylar från Bambino! Så fortsätta och kommentera en massa så kanske du får ett mail från mig där det står "Jag vill ge dig en goodiebag!"  ;)



P.S. Jag vill bara påminna er om att ni gärna får rösta på mig i Mammablogg Galans omröstning (man får rösta en gång per dag, så rösta! rösta! rösta!) i kategorierna "Bästa mammabloggen" och "Bästa vardagsmammabloggen". 

#1 - Lena (guccimama)

Röstade precis på dig till mammablogggalan:-) Hoppas du vinner nu!



Du har sååå fina barn:-) Kram på dig!

#2 - Regina

Vad hon ser ut att njuta av det fina vädret =)

och nyckelpigejackan är ju hur fin som helst!

#3 - Sofia

Nu har jag röstat på dig/din blogg.

Hoppas du vinner.

Nu har jag en fråga till dig och det är om du vet någon som har blogg där dom skriver om barn och sjukdomar?



Kram Sofia

#4 - Mia

En sån härlig dag du verkar ha haft tillsammans med dina barn! :) Kul att läsa om.

#5 - Sussi

Hejsan



Hon ser så förnöjd ut.



Önskar Er en forsat härlig helg med massor med sol & värme.



Krammiz

Sussi

#6 - Helena

Så söt hon var i jackan! Visst är det underbart med riktigt vårväder nu, slippa böka på med alla vinterkläder på barnen!



Ser ut att vara fina bambinogrejer, skulle jag gärna vinna till min son som är lite äldre än Leah. Han har precis kommit på att det är jättekul att kladda med skeden i maten själv... :) Inte mycket kommer in i munnen, men kul har han iallafall!

#7 - J

Wow, vilket innovativt sätt att lotta ut vinster- det ska jag lägga på minnet om min blogg någonsin kommer därhän :).

#8 - Susanne

Jag tyckte det var så himla roligt att du vann tvättmaskinen. :)

#9 - tangirrl

Vilken cooling i vagnen :) Jag blir så glad av alla dessa färger på dina barn!



Vi har också en Brio SIng, btw, jag tycker den är underbar! :)

#10 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Smart av dig att skriva att du ska lotta ut saker, då blir du säkert bombaderad med saker som de vill du ska lotta ut :p



#11 - Lili

Röstade precis på dig :-) Hoppas du vinner !

Kategori 8 "Bästa vardagsmammabloggen" (Hipp)

och Kategori 1 "Bästa mammabloggen" (Lifestone)

Både röstad!



Trevlig helg!

#12 - Jennie

Vad roligt att du väljer ut små goodiebags till dina läsare .

Det borde vara fler bloggare som är så måna om sina läsare tycker jag .