bambi

Dagens outfit
Första outfit-bilden med nya kameran. Är lite ovant att hålla i en sån tung kamera, kommer nog ta en liten stund tills jag vänjer mig. Men jag funderar på att investera i ett stativ och ett lightscoop så småningom.

Efter lite parfym (som jag knappt har använt på 3 år) och en Bamyl koffein så känner jag mig redo att bege mig ut på lite egentid.

#1 - Jessica - Mamma till bustrollet Neo

Härligt med lite egentid, det behövs ibland! Njut! :)



Jag måste fråga, för väldigt länge sen visade/länkade du till en sida på nätet där man kunde fixa till sina bilder lite. Skriva en liten text under, kanske sätta ett dit ett hjärta och sånt. Jag kan bara inte komma på vad sidan heter och vore jätteglad om du vet vad jag menar och kan ge mig namnet på sidan igen... :)

#2 - KiZnic - Ung mamma

Så fint :)

#3 - Gniztra

Hej hej,

Superfin blogg.

Kolla gärna in i min fina internetshop.

Gniztra.com

Där finns allt en tjej behöver och lite till...

Puzz

#4 - APAN SATT I GRANEN | Gillar du skor? Då är vi två!

Hej Sötnos!

Tack för igår. Underbart är kort. :P

Hoppas du fick sova i natt! kärlek!

#5 - Anonym

Hej

Är så nyfiken, vad heter typsnittet du använder på dina kort?



mvh Marre