bambi

Death by chocolate


Jag älskar namnet på denna chokladkaka - Death by chocolate. Och namnet är så passande! Den är så underbart god och riktigt chokladig. Perfekt också för er som har glutenintolerans eller som kör LCHF (då kan man utesluta sockret).

Avnjut den kylskåpskall så får den en fudgeliknande konsistens eller varm/ljummen så blir den underbart krämig.



P.S. Gilla gärna inlägget på Bloglovin' (eller Facebook) så att fler få ta del av detta underbara recept!! Och börja gärna prenumerera på min blogg om du inte redan gör det  :)
#1 - Annica

mmmm ser gott ut. är allergisk mot hasselnötter men det är ju förstås bara att utesluta:)

#2 - Sussi

Hejsan

tack för receptet, ska pröva den fast utan nötter.

Jag vet en annan kladdkaka som heter Devilscake och den är verkligen det. Mastig & god.

Ha en fin måndag

Krammiz

Sussi

#3 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Jag tror faktiskt att min kropp är byggd så att jag skulle kunna LEVA på enbart choklad. Så himla mumsigt!



Det vattnar sig i munnen, minst sagt.... me like!

#4 - Linda W -L2K-

Blev hitlockad av Skrotmamman och jag är inte ledsen att jag gjorde som hon sa... Det där såg riktigt mumsigt ut! Jag är dessutom kladdkakoman och den här kakan verkar ju kunna kvala in under samma kategori. ;-)



Sparar receptet genast!!

#5 - Ullabulla

Sparar i min Lchf mapp och skall bakas ikväll till mig och mannen <3