bambi

Färgglada Swedish Hasbeens
Förr-förra året så tröttnade jag på alla mina svarta skor och köpte ett par RÖDA Swedish Hasbeens. Gud, va jag älskade dom! Mer FÄRG på skorna!

Och nu, i år, så har dom kommit med en sån fin färg - Neon Pink.



Och även denna Bubblegum Pink.


Jag blev extra sugna på dom efter att ha sett en bild på Linda Bengtzing med ett par på första sidan på Family Living:


Och så har dom dessa otroligt färgglada stövlar (påminner lite om Leahs byxdress):

#1 - Martina

Men vilka priser!!!

Nästa 6000 för de där stövlarna!

Nu blev jag nästan lite arg på dig som lurade mig till att bli lite småförälskad ide där stövlarna ;-)

#2 - Bellis

Åhh, vilka stövlar.. man kan ju alltid drömma

#3 - Sussi

ÅÅÅÅh vilka skor, härliga färger. Måst kolla in dessa.



ha en skön dag

krammiz

Sussi

#4 - Anonym

Håller med; mer färg åt folket och då givetvis även på skorna :) Jag har köpt dessa höga stövlar i rött och de är inte bara snygga, de är sköna också! So keep on painting the world in happy colours! Lisa :)

#5 - Nina

Ja mer färg på skorna vill vi ha! Stella har fått ett par gula hasbeens, supersöta =)

#6 - Ninnie

Hittade inte stövlarna på sidan, vart kan man hitta dem ;)? Sjukt sugen :)

Svar: Detta är ett inlägg från 2011, så dom finns kanske inte kvar..?
bambi