bambi

Fredag
Dagen har kanske inte varit så tokig även fast den började tråkigt med det överraskande beskedet att Zack troligtvis har vattkoppor IGEN!

Men sen så har roliga paket dykt upp med posten och framförallt vår nya tvättmaskin har levererats och installerats! Det var roligt tyckte hela familjen. Zack var med och ställde en massa frågor om vad allt var och varför han gjorde si och så.

Det ska bli roligt att inviga vår nya tvättmaskin. Den verkar rymma hur mycket som helst!! Sen har den värsta hi-tech LCD-skärmen. Tack än en gång till alla som röstade på mig så att jag kunde vinna denna fina tvättmaskin!




Sen så har vi tagit en eftermiddagsfika vid köksbordet, där Zack även lekte lite med leran som han fick i sitt påskägg. Så nu är alla nöjda och glada  :)

#1 - Susanna

Grattis till tvättmaskinen!

Bra med sådana tävlingar där folk kan vinna nyttiga grejer som de inte själv har råd att köpa. För att vara utan en tvättmaskin när man har småbarn är ju ingen hit.

#2 - Carola

Grattis till nya tvättmaskinen! Hoppas ni kommer att trivas bra med varandra! :-)

#3 - karoliina

kul att du vann den! grattis! :)

#4 - Julia

hur gör man så att bilderna byter på headern? :D

#5 - Beata

Vad roligt att du vann. Åhhh jag är så ledsen att jag inte vann glassmaskinen, suck.

#6 - tangirrl

haha jag tror aldrig det blir roligt att tvätta, om inte tvätten hänger sig själv, det vore nåt ;)

Grattis grattis!