bambi

God morgon från en febrig Bambi!
Min feber fortsätter. Jag ligger och svettas och fryser om vartannat. Leah verkar må lite bättre dock. Men därför har det blivit lite ont om blogginlägg... Hoppas bara att jag blir frisk till på söndag för då ska jag och min vän på minidisco med barnen och pannkaksbuffé på Café Opera, någon mer som ska dit?

Men jag vill tipsa er om att man just nu kan köpa ett av mina favoritarmband till halva priset Campadre. Jag har två Humanity-armband och jag älskar dom. Mest för att dom är gjorda i mjukt läder men är också sjukt snygga  :)

#1 - TUMADRE

Jag kan tyvärr intek omma på söndag, för då har vi städdag på barnens förskola :-(

#2 - Jessica - stryk en cupcake på barnens t-shirt

Hoppas du mår bättre snart!

#3 - Anonym

Hej Bambi! Tänkte höra me dig hur storlekarna är på Living loving klänningen du har? Ha en bra dag!

#4 - BAMBI

Livingloving är generös i storleken. Jag har min vanliga storlek på min och den är ganska lös-sittande.

#5 - ♥anna♥

Krya på dig! Håller med om att armbanden är kanonfina. Jag köpte ett sist det var kampanj på Campadre!

#6 - Tejje

Krya på dig! Lider med dig då jag också är sjuk... så fruktansvärt trist, orkar ju inte göra någonting! Gillar också dom armbanden, har två stycken som jag har på mig jämt,. Kanske inte bästa idén då de är väldigt slitna nu.. :-)

#7 - Sussi

Hejsan



Tack för tipset

Krya på dig <3

Krammiz

Sussi

#8 - Charlotte

Jag har ett sådant, fast det är köpt i Florens och det står "Firenze" på det. : D