bambi

Goodiebag nr. 11
Jag tyckte Tanja var så söt som gick på mitt aprilskämt (och som uppfattar mig som så seriös!) att hon får goodiebag nr. 11 av mig!  :)



Tanja
 
om Första april:
Hahaha, men åååhh så lättlurad jag är! Jag svalde det med hull och hår och tyckte att det verkade SÅ romantiskt (trots att jag tidigare tyckt det är galet att tatuera in sin partners namn...) och frågade till och med min sambo om han skulle kunna tänka sig att göra likadant om vi gifter oss.... rodnar och skäms

Jag vet inte varför jag gick på det så stenhårt, kanske för att jag uppfattar dig som väldigt seriös och jag tänkte inte ens på att det kunde vara ett skämt!!:)
#1 - Martina

Haha jag anade att det var ett skämt men tyckte det var lite jobbigt att alla gick ut så hårt i kommentarerna på att det var ett skämt...

Jag tänkte hela tiden.. "tänk om...". Vad hemskt om han faktiskt gjort det och så fick ni sådana reaktioner haha