bambi

Hanna får en goodiebag!
Hanna  om Dags att lära sig att äta med sked?:
Vår tjej hade skedfobi :)

Hon kom aldrig igång att äta riktigt, och var så liten och tanig och hade dessutom förkylningsastma. Skarpt läge och jag var rätt nervös, eftersom hon inte var intresserad direkt av amning eller falska heller. Inte så hungrig, men heller inte så nöjd. En dag tröttnade jag, trött och less, och vände upp och ner på tallriken framför henne och gick till diskbänken. Inte direkt stolt över min reaktion, förrän jag såg att hon då pillade i sig i princip allt med fingrarna direkt från bordet.

Så så fick hon äta ett tag! Sedan gick hon direkt på gaffel, sked var inte kul förrän hon ville bli bebis igen framåt 3 år!





Tack för att du delar med dig Hanna! Du får en liten goodiebag hem med posten  :)


P.S. Jag vill bara påminna er om att ni jättegärna rösta på mig till Mammablogg Galan (man kan rösta en gång per dag) i kategorierna "Bästa mammabloggen" och "Bästa vardagsmammabloggen".
#1 - Nadja

Haha vilken berättelse, rätt person vann tycker jag =)

#2 - Hanna

Vad skoj! Tusen tack!



Jag visste inte ens att du delade ut goodiebags! Ett bra "påskägg" till mig!

/Hanna