bambi

Inget kalasande för oss idag
Idag var vi bjudna på Ninjans 3 års kalas (LadyDahmers dotter) och jag och Leah hade tänkt åka dit och fira henne, men Ninjas pappa har inte haft vattkoppor så han ville helst inte riskera att bli smittad. Jag förstår honom så vi får hålla oss hemma!

Samma sak gäller nog majbrasan. Det blir nog inget kalasande och pick-nick vid elden för oss ikväll. Tråkigt men nu har vi väl gjort det här med vattkoppor riktigt ordentligt. Istället blir det att stanna hemma och mysa och tvätta  ;)   Nej, men jag ska försöka göra klart dom där j*vla fotoböckerna som tar sån tid! För tydligen så var det halva priset på fotoböcker hos Fuji fram till 5 maj så jag känner lite stress.

Ha en underbar lördag allihopa!


En mini dagens: begonia cardigan och new jersey tank

#1 - Sussi

Hejsan



Önskar Er en fin Valborg



Krammiz

Sussi

#2 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Tråkigt för er :-(



Men ÅH vad stressad jag blev nu, har ju inte ens börjat med mina fotoböcker. Hinner jag.......? :-/

Två stycken, en till tjejens 2-år, en till killens 1 år. Eg hade jag gärna gjort en bilderbok i hårdpapp till tjejen på "såna hon gillar"......... bara för att hon älskar böcker.