bambi

Maken har gaddat sig!
Maken fick eksem av sin ring, det blev ännu värre när vi var i Thailand och badade hela dagarna så han tog av sig den. Lite tråkigt tyckte jag, speciellt på vår smekmånad och allt. Jag var lite ledsen över det så då lovade han att tatuera in mitt namn på sin kropp istället när vi kom hem. Och nu har han gjort det!



Visst blev det snyggt??  Och är det inte en UNDERBAR kärleksförklaring?? :)

#1 - LADY DAHMER

Jag tyckte det var skithäftigt! Snyggt blev det också!

#2 - Susanne

Vill se en närbild på tatueringen ;-)

#3 - Sofie

April april eller?

#4 - Sofie

April april?

#5 - Agnieszka-2barnsmorsan

Vilket bra Aprilskämt!

#6 - Anja

Haha, vilket sammanträffande!

#7 - Emily

Jättefint, hoppas inte att det är ett aprilskämt bara :D

#8 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Jag får nog också gå på aprilskämt faktiskt....hoppas jag...;-)

#9 - Linda

April april =)

#10 - ulrica

Hoppas innerligt att det är ett aprilskämt.



#11 - Killmamman

coolt om det är sant :)

#12 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Detta måste vara ditt aprilskämt he he.

Tror aldrig att han skulle göra det eller att du skulle vilja att han gjorde det =)

Det är nog det dummaste man kan göra, att tatuera in en annans namn på kroppen, om det inte är ens barn =)

Din man verkar inte vara en person som skulle göra ngt sånt här,fast det tog några sekunder innan jag kom på att det är ju faktiskt 1 April idag =)

#13 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Detta måste vara ditt aprilskämt he he.

Tror aldrig att han skulle göra det eller att du skulle vilja att han gjorde det =)

Det är nog det dummaste man kan göra, att tatuera in en annans namn på kroppen, om det inte är ens barn =)

Din man verkar inte vara en person som skulle göra ngt sånt här,fast det tog några sekunder innan jag kom på att det är ju faktiskt 1 April idag =)

#14 - Milo

APRIL APRIL.... tror jag iaf :)

#15 - Paulina

Jag tror också detta är dagens aprilskämt ;) Men gulligt om det varit på riktigt!

#16 - Mia

Hoppas det är ett aprilskämt speciellt delen att du blev ledsen då han inte kunde bära ringen pga eksem.

#17 - Mia

Hoppas det är ett aprilskämt speciellt delen att du blev ledsen då han inte kunde bära ringen pga eksem.

#18 - Mia

Hoppas det är ett aprilskämt speciellt delen att du blev ledsen då han inte kunde bära ringen pga eksem.

#19 - Beata

Ps. Inget med inlägget att göra men... För ett tag sedan srev du om Freuds utvecklingsteorier och du skriver ofta om psykologi. Jag har nu precis avslutat min Psykologi B kurs med slutbetyg VG och jag vill bara tacks för jag har verkligen haft bra användning av dina inlägg som handlat om psykologi och genus! Jag är jätteglad! Fick nämligen reda på mitt betyg nyss! :-)



Ps. Modig make du har om du nu inte April lurar oss ;-)

#20 - Beata

Modig make du har om du nu inte 1 April luras ;-)



Ps. Inget med inlägget att göra men... För ett tag sedan srev du om Freuds utvecklingsteorier och du skriver ofta om psykologi. Jag har nu precis avslutat min Psykologi B kurs med slutbetyg VG och jag vill bara tacks för jag har verkligen haft bra användning av dina inlägg som handlat om psykologi och genus! Jag är jätteglad! Fick nämligen reda på mitt betyg nyss! :-)

#21 - Marie S

Känns lite som ett aprilskämt...

Å andra sidan så har jag själv tatuerat in ett D på min handled som en kärleksförklaring till min man, då jag inte tål mina ringar.

#22 - Linn

Mja, april är kanske framme å luras!



Men själv har jag ett N, i nacken och min sambo har ett L. Mysigt!