bambi

Mammablogg galan
I maj så går Mammablogg Galan av stapeln. Detta blir andra gången jag går på galan (gick på den för två år sen i Göteborg) och jag har många fina minnen från förra gången. Jag träffade många fina bloggerskor och hade väldigt trevligt!

Så jag ser fram emot årets där jag ska dela rum med min bloggkollega Tumadre och där jag är nominerad i Bästa mammabloggen och Bästa vardagsmammabloggen. Jag skulle bli jätteglad om ni ville rösta på mig i någon av kategorierna (tack till Pethra som röstade på mig och gjorde mig uppmärksam om att röstningen hade satts igång!). :)


P.S. Missa inte chansen att vinna ett par biljetter till tv4s Humorgala!!
#1 - Julia

Klart vi ska rösta på dig! Du är ju bäst i båda kategorierna! =) Hoppas hoppas att du vinner! Krya på dig... Kramar

#2 - Mia

Klart jag röstar på dig!!

#3 - Emelie och lilla familjen

Naturligtvis har du fått min(a) röst(er)!

#4 - Solblomma

Sådär, då har jag röstat på dig! Håller tummarna för att du vinner! Tycker du har utvecklats som bloggare och verkligen är värd något av priserna!