bambi

Måndag
God morgon alla söta bloggläsare! Va roliga och MÅNGA frågor ni har lämnat! Jag ska ta tag i dom under dagen. Jag har inte orkat gjort någon "Veckas Odd Molly" inlägg till idag, kommer nog senare under veckan.

På tal om veckan så händer det en massa skoj under veckan. Det är bloggevents, kurs hos Skatteverket om moms, personalsamtal på jobbet och så tid hos Hårgänget. Äntligen ska jag bli av med min hemska utväxt. Jag är lite allergisk mot utväxt, tycker att det ser så illa ut. Jag har ju inte gjort något åt mitt hår sen innan vi åkte till Thailand, alltså sen december!

Sen så känner jag lite stress över att göra klart dom två fotoböckerna jag håller på med. Speciellt den från Thailand, jag märker ju att jag redan börjar glömma en del detaljer från resan.

Hoppas att ni alla får en underbar måndag!


Hejdå hemska utväxt!

#1 - Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Usch, det där med detaljer. Har en jättefin fotobok "Mitt första år" som vi gav dottern i ettårspresent (tack vare den minns vi mycket detaljer) Men vatten över huvudet.....? Så ska man få till sonens bok också ;-)

#2 - Alfva

Vilken härlig vecka det låter som, nu gav du mig lite inspiration att ta itu med mitt katastrofala hår också.



Det där med foton är jag dock mycket sämre på, så det får bli när det blir helt enkelt!