bambi

Mina auktioner slutar snart...


Ja, just det... jag har gjort en STOR garderobsrensning och auktionerna slutar om bara några timmar! Så skynda er och kolla in min bloppis. Det är mestadels jeans och Odd Molly men även lite barnkläder.

Det är fler bloggar som har bloppisar just nu och dom hittar ni här!
#1 - Nicole

Jag vet att det inte har med inlägget och göra men jag undrar vad du tycker om klackskor på barn. Jag frågar då du är mycket genusmedveten ;)



http://nickys.se/2011/april/suri-cruise-klackskor.html#comment

#2 - Anna - Mamma till Emilia med albinism

Verkar som det redan har gått ut =(

Fick du sålt allt?

Annars undrar jag över pop setet som du har här på bild ( tror det är för litet nu, nämde det till dig förut att jag var intresserad av det, när du inte trodde Leah skulle använda det ), sedan undrar jag även över uv filten till barnvagnen?